zaterdag 26 april 2014

Mini review: Action neusstrips


Ik heb behoorlijk veel last van mee-eters op mijn neus. Bij de Action verkopen ze hele goedkope neusstrips. Ik heb ze uitgeprobeerd en vertel jullie wat ik er van vind. Ik heb niet superveel foto's dus daarom is het een soort mini review.
Officieel zijn dit reinigende poriënstrips. Ik noem ze gewoon neusstrips. Ze zitten in een doosje. Wat wel leuk is, ze kosten maar 99 cent!


In één doosje zitten 6 strips. Best veel, zo kan je er wel een tijdje mee doen.


Op de achterkant van het doosje en van elke strip staat de gebruiksaanwijzing en op het doosje staan ook de ingrediënten.
Hier moeten de neusstrips voor zorgen:

Voel en zie direct het verschil
Ontworpen om vuil en vet uit de poriën van de neus te verwijderen. Bij regelmatig gebruik kunnen de poriën aanzienlijk in grootte afnemen. Lees de gebruiksaanwijzing voor gebruik.

Ik heb één strip geprobeerd. Het deed best wel pijn toen ik hem van mijn neus moest trekken. Er zat eigenlijk helemaal geen viezigheid op de strip. Wel zijn mijn poriën iets kleiner nadat ik hem heb gebruikt. Misschien dat als je ze wat vaker gebruikt ze wel daadwerkelijk echt iets doen.

Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik ga de strips gewoon vaker gebruiken en kijken of ze dan iets beter werken. Maar voor 99 cent kun je er niks van zeggen.

Life care reinigende poriënstrips €0,99 euro te koop bij Action

xxx Kylie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten