donderdag 24 april 2014

Tip: boek Beauty van Cynthia Schultz


Voor mijn rapport mocht ik een boek uitkiezen. Ik koos het boek dat al heel lang op mijn wishlist stond: Beauty van Cynthia Shultz. We kennen haar natuurlijk allemaal van haar blog: Misslipgloss. 
Ik vond het boek zo leuk dat ik er een artikel over heb geschreven.




Ongeveer de eerste 50 bladzijdes vertelt ze hoe ze met haar blog is begonnen en hoe die uitgegroeid is tot hoe die nu is. Heel interessant om te lezen. 


De rest van het gaat over beauty. In het boek staan een heleboel tips over beauty. Wat en waarvoor elk product is, hoe je het juiste product voor jou vind, waar je het kan kopen en nog veel meer. Ook staan er tips in voor in de winter en de zomer. 

Heel veel dingen die in het boek staan wist ik al wel omdat ik heel veel beautyblogs volg maar er stonden ook genoeg dingen in die ik nog niet wist en gelijk ben gaan gebruiken. Ik leg nu bijvoorbeeld altijd mijn pakje gezichtsreinigingsdoekjes op de kop.

Beauty vind ik een heel goed boek. Als ik even iets niet meer weet kan ik het gelijk opzoeken in dit boek. Er staat echt alles in wat je moet weten. Als je nog een opzoek bent naar een boek waar echt alles over beauty in te vinden is kan ik deze echt aanraden! Ik vond hem zo leuk dat ik hem in één weekend helemaal uit heb gelezen.

xxx kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten