woensdag 16 april 2014

Review: Essence Cookies&Cream lipgloss - 01 Macaron, c'est bon!


Zaterdag reviewde ik al twee producten uit de Cookies&Cream limited edetion van Essence. Vandaag review ik mijn laatste product uit deze collectie. De lipgloss in 01 Macaron, c'est bon!




Essence belooft dat de lipgloss extra glanst en dat hij niet plakkerig is, klinkt goed!


Deze lipgloss ruikt echt heerlijk: naar suikerspin! De verpakking is gewoon lekker basic maar wel met mooie sierlijke letters erop. 
De naam Macaron, c'est bon! vind ik ook erg leuk.


De sponsaplicator heeft een hele fijne vorm en brengt makkelijk en precies aan!



De kleur is heel lichtroze, maar weel een beetje transparant. Wat je op de foto's niet zo goed kunt zien is dat er ook hele kleine gouden glittertjes inzitten. 


Mijn lippen hebben heel veel kleur van zichzelf dus bij mij is de lipgloss op mijn lippen vrijwel transparant. Wel glanst hij heel mooi en de subtiele gouden glittertjes vind ik ook heel leuk.


Op deze foto kun je goed die mooie glans zien. Het is een prima lipgloss voor elke dag naar school of naar je werk. Ook is hij niet plakkerig. Hij blijft ongeveer 2 tot 3 uur zitten. Na een hapje of een drankje moet je hem wel even bijwerken.

Ik vind deze lipgloss echt heel leuk en gebruik hem nu ook bijna elke dag. De geur is ook nog eens superlekker. Als je van zoet en van suikerspinnen houd tenminste haha.

Ben jij nog opzoek naar een heerlijk ruikende lipgloss met een mooie glans dan kan ik deze zeker aanraden! Al helemaal voor maar: €1,99 euro! Wees er dan wel snel bij want het is dus een limited edetion.

Essence Cookies&Cream lipgloss €1,99 euro te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

xxx Kylie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten