zaterdag 19 april 2014

Opgemaakt #2


Ik heb weer een aantal producten opgemaakt die ik vandaag aan jullie laat zien. De vorige keer vond ik het heel leuk om dit artikel te maken en te zien wat ik allemaal opgemaakt had. Daarom doe ik het vanaf nu vaker. 
Lees verder als je wil zien wat ik de afgelopen tijd heb opgemaakt.
Sorry: er zitten wat vlekjes op de achtergrond van de foto's. Die zitten in mijn bureau en die kreeg ik er zo snel niet af.

Als eerst een aantal producten die ik niet echt heb opgemaakt maar die gewoon heel oud en merkloos zijn waarom ik ze wegdoe.


 Deze pigmentloze oogschaduws kunnen de prullenbak in.


Als laatst nog wat palletjes.

Nu de producten die ik echt heb opgemaakt.


Als eerst een zakje elastiekjes voor mijn beugel. Deze zorgen ervoor dat mijn onderkaak naar voren gaat en mijn overbeet verdwijnt. 


Dan een pakje wattenschijfjes van Bella. Die kun je gewoon kopen bij de Action. Ze werkten best fijn maar eigenlijk heb ik geen voorkeur voor watjes.


Dan twee pakjes gezichtsreinigingsdoekjes. Eentje van Euro profit en één van de action. Deze gebruik meestal niet omdat ik te lui ben mijn gezicht goed te wassen maar omdat ik 's ochtens nog wel eens kan knoeien met make-up (faal haha) en ik dan een doekje gebruik om het eraf te halen. 
In het weekend gebruik ik ze wel om mijn gezicht schoon te maken want dan draag ik geen make-up en is het ook iets minder erg.


Een potje nagellakremover van Essence is ook opgegaan. Deze ruikt heel lekker naar kokos en papaja. Dit is een een special design verpakking. Eerst dacht ik dat dat er gewoon opstond omdat het etiket zo leuk versiert is maar we hebben hier nu een nieuw flesje van met een heel saai etiket.


Ook maakte ik samen met mijn moeder en zus deze shower cream van de Kruidvat. Deze is in blueberry & lychee. Hij ruikt echt mierzoet en de geur doet me een beetje denken aan die fruitella snoepjes haha. Ik vind hem heel lekker ruiken. Gelukkig hebben we ook nog de boddybutter hiervan die ik nog steeds lekker gebruik.


Deze mascara van Essence is ook op. Dit is de all eyes on me multi-effect mascara. Ik vind hem superfijn! Hij maakt mijn wimpers echt langer, zwarter en zorgt ervoor dat mijn wimpers niet kaarsrecht zijn. Ik gebruik hier dan ook weer een nieuwe verpakking van.


Als laatst heb ik een parfum opgemaakt. Dit is echt de eerste keer in mijn leven dat het mij is gelukt! Dat was de tasverstuiver van Like a dat in a candyshop van Essence. Hij ruikt superzoet. Ik vind hem echt heel lekker en heb hem dan ook elke dag gedragen in de winter. Gelukkig hoef ik niet verdrietig te zijn want ik heb hier nog een miniflesje van uit de feestdagen parfumset van Essence.

Dit zijn de producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

Welke producten heb jij de afgelopen tijd opgemaakt?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten