donderdag 10 april 2014

Personal update april 2014


Hey! Vandaag wil ik jullie op de hoogte houden met wat ik allemaal doe nu en hoe het met mij gaat. Gewoon even bijkletsen over van alles en nog wat. 
Terwijl ik dit type ben ik eigenlijk een beetje ziek. Dinsdag, woensdag en vandaag ben ik niet naar school geweest omdat ik me niet helemaal lekker voelde. Ik had keelpijn en hoofdpijn. Vandaag gaat het weer een stuk beter met me gelukkig en als het goed is ga ik morgen gewoon weer naar school. Daarvoor moet ik vanmiddag nog wel even leren want ik heb morgen een bio proefwerk en een frans so.

Nu we het er toch over hebben, op school gaat het heel goed! Heel binnenkort (waarschijnlijk volgende week) krijg ik mijn derde rapport van dit schooljaar. Ik zit in een brugklas havo/vwo. Zoals het er nu uitziet ga ik volgend jaar naar vwo en misschien wel naar gymnasium. 

Bij ons thuis word er nu flink verbouwd. We wonen in een best wel oud huis en in de woonkamer worden de muren gespoten en krijgen we een nieuwe vloer. Dat betekent dat daar nu geen meubels staan en de oude vloer eruit is voor anderhalve week. Het enige wat er nog staat is onze eettafel met vier tuinstoelen. Ik ben blij als alles af is en ik uit school weer lekker op de bank kan ploffen!

Zoals jullie hier en hier al hebben kunnen lezen ben ik vorige maand naar de kapper geweest. Er is echt een supergroot stuk van mijn haar af maar het nog steeds wel lang. Ik ben er ook nog steeds heel erg blij mee. Nu de zomer eraan komt en het ook steeds warmer word is het ook nog eens heel handig.

Iets wat me echt superblij maakt zijn jullie leuke reacties op mijn blog! Ik krijg echt veel meer zelfvertrouwen door alle lieve en leuke dingen die jullie zeggen. Super bedankt daarvoor! 
Dinsdag heeft mijn blog op één dag 116 pageviews gekregen. Voor heel veel van jullie zal dit als heel weinig klinken maar voor mij is het heel veel. Ik krijg hierdoor ook veel meer energie en zin om lekker door te gaan met bloggen!

Ik hoop dat jullie zo'n kletsartikel/persoonlijke update leuk vinden om te lezen. Ik vond het in ieder geval heel fijn om jullie even lekker bij te kletsen!

Willen jullie vaker zo'n persoonlijke update zien?

xxx Kylie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten