zaterdag 12 april 2014

Review: Essence Cookies&Cream sweet mini file en hand balm



Ik was echt heel enthousiast over de  Cookies&Cream limited edition van Essence. Een aantal dingen uit die collectie wilde ik echt super graag hebben. Wat superlief is van mijn moeder is dat ik die spulletjes voor mijn rapport heb gekregen! Vandaag review ik de sweet mini file en hand balm voor jullie.

Essence Cookies&Cream sweet mini file


Als eerst is deze schattige sweet mini file aan de beurt om getest te worden! Het is een klein nagelvijltje die naar koekjes zou moeten ruiken. Klinkt goed toch?


Het vijltje heet: 01 Keep calm and have a cupcake. Superleuke naam vind ik. Het is ook heel handig dat er een hoesje omheen zit, zo kan je hem makkelijk meenemen in je tas.


Op het nagelvijltje zelf staan allemaal lekkere dingen: koekjes, macarons, cupcakes en koffie. Hij moet naar koekjes ruiken maar ik ruik vooral het karton met maar een heel lichtjes chocolade geurtje. 

Toen ik mijn nagels ging vijlen was ik echt binnen no time klaar! Normaal doe ik er echt een half uur over of zo en nu maar een paar minuten. En dat allemaal voor maar 99 cent!

Essence Cookies&Cream sweet mini file €0,99 euro te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Essence Cookies&Cream hand balm


De hand balm is het gene waar ik het meest benieuwd naar was uit deze LE. Deze hand balm zou je handen lekker zacht moeten maken en naar koekjes ruiken! 

De verpakking vind ik in ieder geval top! Heel schattig en met leuke kleurtjes.


Het is een handige tube waarmee je de juiste hoeveelheid handrcéme kunt nemen.


Mijn hand nadat ik de hand balm heb uitgesmeerd.

Na het gebruik van deze hand balm roken mijn handen echt goddelijk! Ik vind hem niet echt naar koekjes ruiken maar hij doet me een beetje denken aan cheescake,.Heerlijk! 
Oke, het is niet de meest voedende en verzorgende handcréme die er is maar nadat ik hem had gebuikt waren mijn handen wel lekker zacht.

De hand balm zit in een lekker grote tube van 100 ml. Hier kan je wel een tijdje mee vooruit. 
Ook deze hand balm kan ik zeker aanraden!

Essecne Cookies&Cream hand balm €1,99 euro te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Mocht je de producten zelf ook willen kopen wees er dan snel bij want het is dus een limited edition.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten